WAAROM SAMENWERKEN MET (PRODUCT)PARTNERS ZO WAARDEVOL IS | HollandFit
WAAROM SAMENWERKEN MET (PRODUCT)PARTNERS ZO WAARDEVOL IS
02 september 2020 

WAAROM SAMENWERKEN MET (PRODUCT)PARTNERS ZO WAARDEVOL IS

Samen krijgen we meer gedaan dan alleen en geloven in partnerships met organisaties die willen bijdragen aan gezondheid en vitaliteit. Hierdoor kunnen we nog beter inspelen op de behoefte van onze klanten. Als organisatie streven wij naar duurzame partnerships om zo betrouwbaar en efficiënt onze klanten te helpen.

Holland Fit gelooft in de kracht van kleine persoonlijke veranderingen in gewoontes, waar je elke dag opnieuw mee kan beginnen en een leven lang plezier van hebt. We bieden diensten aan die aansluiten bij de vraag van de klant, zoals daling van het ziekteverzuim en vergroten van eigenaarschap m.b.t. gezond leven. De vitaliteitscan kan werkgevers hierbij helpen. Een onderdeel van de vitaliteitscan is de Work Ability Index van Blik op Werk. Met Blik op Werk hebben we een mooie samenwerking, waarin we elkaar kunnen versterken. Holland Fit zet de gevalideerde vragenlijst in om het lichamelijke en geestelijke welbevinden van medewerkers in kaart te brengen. Tegelijkertijd kan Blik op Werk meer gegevens verzamelen om nog beter inzicht te krijgen in het werkvermogen in Nederland.

De toegevoegde waarde van partnerships voor Holland Fit

Bij Holland Fit focussen wij ons op waar we goed in zijn. Wij krijgen energie van het in gesprek gaan met klanten die willen investeren en willen werken aan duurzame inzetbaarheid van de medewerkers. Hier ligt onze kwaliteit, maar dat is niet genoeg om echte verandering te bewerkstelligen. We hebben daarnaast ook partners nodig die medewerkers helpen de eerste stap te zetten om letterlijk in beweging te komen. Het vitaliteitsplatform van Holland Fit heeft een divers aanbod om te werken aan je vitaliteit. We hebben voldoende kennis om relevante artikelen en zelftest te ontwikkelen, maar willen medewerkers ook actief in beweging zetten. Op het platform hebben we daarom al jaren sportpartners die gebruikers faciliteren te werken aan de mentale en fysieke conditie. Bewegen is een van de sleutels voor gezond(er) en langer te leven. Zo werken wij bijvoorbeeld samen met Anytime Fitness, David Lloyd, Happy Bodies, SportCity en verschillende wellnesscentra.

Alle acties van Hollandfit in septbember in beeld uitgelegd

Onze partners maken zich net als wij sterk voor een actieve en gezonde leefomgeving. Holland Fit bedenkt iedere maand unieke acties voor alle platformgebruikers. De maand augustus stond in het teken van voeding. Aan verschillende acties wordt een win-element gekoppeld, zodat het aantrekkelijk is deel te nemen. In augustus hebben deelnemers van de actie ‘Lokaal Sociaal’ bijvoorbeeld kans kunnen maken op een Boerschappenpakket. Je maakte kans op deze prijs als je in twee weken tijd zoveel mogelijk boodschappen haalt bij lokale vers-winkels en de supermarkt links liet liggen. Deelnemers worden zich hierdoor niet alleen bewust van 'vers boven kant-en-klaar', maar ervaren ook direct wat de mogelijkheden in hun eigen omgeving zijn om op vers over te stappen. Kennis en actie zijn altijd nauw verbonden met elkaar.

Naast het win-element maken we ook gebruik van kortingsacties. September staat in het teken van trainingen voor de doe-het-zelver. Een manier om thuis te trainen is met behulp van weerstandsbanden. Onze personal trainer heeft hiervoor een set aan trainingen en filmpjes gemaakt, om de oefeningen thuis uit te voeren. Daarnaast hebben we een samenwerking met Matchu Sports gerealiseerd, zodat je tijdens deze maand voordelig een set weerstandsbanden kunt aanschaffen en kunt werken aan je fitheid en optimaal kunt deelnemen aan alle acties.

logo van matchu sport


Partner worden?

Wij zijn altijd op zoek naar innovatieve partners. Bied jij een product of dienst aan en wil jij samen met ons werken aan persoonlijke veranderingen in gewoontes waar je elke dag opnieuw mee kan beginnen?

Over de schrijver
Ik werk enerzijds voor afdeling service en anderzijds voor het actieteam. Wat mij zo aanspreekt aan dit bedrijf is de mate van interesse in gezondheid en vitaliteit. Iedereen die hier werkt heeft een bepaalde binding met deze onderwerpen. Gezamenlijk streef je bepaalde doelen na en dat is mooi om te zien! Deze thema’s komen continue terug in de core-business, maar ook in dagelijkse zaken als een gezonde lunch of een sportief teamuitje!