Veelgestelde vragen | MOOV service

SERVICE

Veelgestelde vragen - MOOV Vitaliteitsomgeving

1. Mijn sportlocatie staat niet op het platform, hoe zorg ik dat zij aangesloten worden?
We sluiten graag nieuwe sportlocaties aan. Stuur ons een e-mail (service@hollandfit.nl) met daarin de naam en plaats van de sportlocatie waar jij aan de slag wil. Laat ons ook even weten of je al bij deze locatie sport, of dat je van plan bent om hier binnenkort te gaan sporten. Weet je al welk abonnement je graag wil afsluiten? Dan horen we dat ook graag! Je ontvangt van ons binnen 24 uur een bevestiging en wij gaan de sportlocatie voor je benaderen. 

2. Ik sport al bij een locatie en zie dat zij al aangesloten zijn bij jullie. Ik wil mijn abonnement graag omzetten, hoe gaat dit in zijn werk?
Wanneer je jouw abonnement wilt omzetten, dan raden we je aan dit vooraf even zelf aan te geven bij jouw sportschool. Vraag na per wanneer het mogelijk is om jouw abonnement te wijzigen. Onze ervaring is dat dit gedurende een (eventuele) contractperiode mogelijk is. Kom je er niet uit met de sportschool? Dan kun je ons altijd raadplegen via de contactgegevens.

3. Ik betaal minder voor mijn huidige abonnement bij de sportschool dan de prijzen die jullie hanteren op het platform, hoe kan dit?
Samen met sportscholen maken we afspraken over de tarieven. We streven naar een mooie korting voor onze gebruikers. Hierbij gaan we uit van een korting ten opzichte van de reguliere tarieven van een sportlocatie. Wanneer je ergens al langer sport dan profiteer je soms nog van oude, extra voordelige tarieven. Dit kan ook ontstaan zijn doordat je tijdens een actieperiode bent gestart bij hen. Hoe graag we dit ook willen, hier kunnen we helaas geen rekening mee houden. Bepaal zelf wat voor jou de meest aantrekkelijke optie is. 

4. Ik wil mijn abonnement bij de sportlocatie bevriezen, kunnen jullie dit voor mij regelen?
Of het mogelijk is om je abonnement te bevriezen of tijdelijk stop te zetten kun je het beste zelf navragen bij jouw sportschool. Jij bent een contract aangegaan met de sportschool, ondanks dat je via ons hebt geboekt. Bespreek daarom met hen wat de mogelijkheden zijn. Het is niet nodig om ons hierover te informeren of raadplegen. 

5. Ik ontvang een betalingsherinnering van mijn sportlocatie, maar ik heb het hele bedrag al aan jullie voldaan. Is de betaling overgemaakt naar de sportlocatie?
Wanneer jij tijdens het boeken reeds hebt betaald voor jouw abonnement/de activiteit, dan zorgen wij ervoor dat de betaling wordt overgemaakt naar de sportlocatie. Dit doen wij conform de afspraken die wij met sportlocaties hebben. In de meeste gevallen geldt dat zij binnen 40 dagen na startdatum van jouw abonnement/activiteit het geld op hun rekening hebben staan. 

6. Heb je een klacht (wij streven er echt naar dit te voorkomen), of ben je ontevreden?
Wij doen er alles aan om klachten te voorkomen. Toch kan het gebeuren dat je ergens ontevreden over bent of een klacht wilt indienen. Hiervoor hebben wij een klachtenprocedure opgesteld. Stuur een e-mail (service@hollandfit.nl) om het formulier aan te vragen.

7. Heeft mijn opgebouwde bonussaldo een vervaldatum?
Voor elke boeking die je maakt en via iDeal betaald, ontvang je 15% van het bedrag als bonussaldo retour. Het bonussaldo wordt bij een volgende boeking als korting verrekend. Bonussaldo vervalt niet en neem je mee naar het volgende jaar zolang jouw werkgever klant is bij HollandFit.

8. Ik heb mij aangemeld voor een maand actie maar wilt toch niet mee doen, hoe schrijf ik mij hiervoor uit?
Zo makkelijk als je je ingeschreven hebt, schrijf je je ook weer uit voor een bepaalde actie. Ga naar de betreffende pagina van de actie en klik op 'inschrijving aanpassen'. Klik vervolgens op 'uitschrijven'. 

9. Hoe kan ik zoeken naar aanbod bij mij in de buurt?
Ga in het menu naar 'zoek & boek'. Maak eventueel een keuze uit de soort activiteit en vul de postcode in van de regio/ het gebied waar je wilt zoeken. Met de straal aan km's kun je het zoekgebied bepalen. Klik vervolgens op filter en de activiteiten in de betreffende regio worden weergegeven. 

10. Waar kan ik de downloads terugvinden als ik aan een maand actie mee doe?
De downloads van een actie staan onder jouw profiel bij 'Mijn berichten' en 'Mijn downloads. Klik dus op de ronde button met jouw initiaal rechtsboven en scroll naar beneden. 

11. Ik wil mij uitschrijven voor de nieuwsupdate. Hoe doe ik dat?
Je kunt je op 2 manieren uitschrijven:

  • Klik op de ronde button met jouw initiaal rechtsboven en scroll naar beneden naar het kopje 'Mijn gegevens'. Daar kun je via bewerken onder het kopje account je uitschrijven voor de nieuwsupdate.
  • In de nieuwsupdate vind je onderaan de mogelijkheid om je af te melden voor de nieuwsupdate. Klik daarop. 

MOOV - Vitaliteitsomgeving Kennisbank